Založ si blog

Poliaci v UK naprosto hviezdia! Mňm!

19. júla 2017 06:12 WE[S]T (UK) time …….

07:12 SE[L]Č stredoeurópsky letný čas

 

Pôvodne to chcel byť nadpis: „Poliaci v UK nehanebne okrádajú Slovenky!“, aby

v kontraste vyniklo, že to nie je absolútne pravda, alebo …

vy by ste takému verili? Skutočne je niekto taký medzi Vami?

 

Niéééé, čo vám šibe? Ako by ste si takéto niečo mohli o Poliakoch myslieť!

Ako vraví jeden veľmi šikovný, vzdelaný, vtipný a (prevažne) veselý, mladý Poliak

Kamil: „To sú tie stereotypy!“. No nedá mi, napíšem sem aj jeho priezvisko, (bude

to troška reklama na Poliakov, záverom vysvetlím), on je totiž slimák.

Ehmmmm, Slimak, Kamil Slimak, čítaj spredu dozadu, zozadu dopredu, stále je

to on, Kamils Limak. Taký ten prvoplánový základnoškolový škodoradostný

šikanostný tik hneď nabáda k posmeškom: „Slimák, slimák, vystrč ROŽKY“ (neza-

budnime na tento veršík, lebo je podstatný a dôležitý), Zdenda od západných

susedov mi včera večer podal zásadnú informáciu, že toto majú aj oni, ony,

troška v inej verzii, ale majú:

Šnečkušnečku vystrč růžkydám ti tvaroh na parůžky

Jedna nie až tak dlho trvajúca brigádička vo vérhauze [warehouse] dosť podstatne

vylepšila môj už aj tak veľmi, ozaj veľmi kladný pohľad na Poliakov,

Jeden by povedal: „HNUSNÍ POĽSKÍ ŠMEJDI„, pridal by historku o Pendolíne

a cestnej soli a bolo by mu všetko „jasné“. Ale o tom snáď niekedy inokedy.

Prvé, čo je na nich tak nesmierne nápadné, je ich, ako to správne vyjadriť, mierne

nadrzlé, niekedy až hlučné správanie, odwaga naša siostra, smiech až hurónsky

rehot náš rodný brat.

No proste oni sa s ničím až tak príliš neserú, prepytujem za výraz, nech je mi

odpustené, ale toto slovo sedí ako riť na šerbeľ, a zasa sme tam kdesi pri prdeli.

Ach jaj, písať tento blog pre politicky, mravnostne ultrakorektné „zachodnie

(BUHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA)“

dzienniky“, vyrazia ma odtiaľ, že si nikdy nikde nenapíšem už ani písmenko.

Moje milované Slovensko, moja milovaná stredná Európa, zlatá naša tolerancia a

bohorovný (píšem s malým, lebo Jemu nie je rovné nič a nikto) kľud a pokoj.

 

–  Jeden z mnohých, ale predsa len troška odlišný. Je on Kamil celkom zhovorčivý,

otvorený, napriek veľmi nízkemu veku, on má snáď tesne po osemnástke, má veľmi

vyzreté názory a pohľad na svet, na život.

Niekedy sme chodievali po poobednej, o jedenástej PM, hoďku pred polnocou, pešo

z práce domov, ja vyše päť, on ešte tri navyše kilometre. Noc má svoju moc, naše

mozgy si naplno užívali takmer čistý kyslík, autá žiadne, naša chôdza veľmi, ale naozaj

veľmi svižná. Fallen in love, teda ja, OK, moja životná láska je úplne iná osôbka, nako-

niec, pre mňa až taký problém zaľúbiť sa nie je, stačí mať v sebe niečo osobité a nebáť

sa to darovať mestu a svetu … teda najprv najbližším a neskôr aj vzdialenejšiemu

svetu, URBI et ORBI.

Mesiac nás to bavilo, on trénoval na tohtoročnú škandinávsku dovolenku, mojou sna-

hou bolo zbaviť sa ešte zimných vianočných špekov, joj ale áno, desať kilečiek dole

šlo, našťastie pri moje postave plus mínus six-feet ani tých desať navyše až tak

strašne tragicky nepôsobí. No ale všetkého dočasu, otál potál, KUPUJEME BICYKLE.

ROWERY. ROWER specjalny BENEDYKTYJSKY.

Celkom zábavná storka, volám jedno ráno na číslo z Gumtree inzerátu, pýtam sa, že:

„Pan Polakem?“, lebo veď však Benedykt dosť bije do očú, on nestíha, ale že žena

bude doma. Kecli sme troška, naštartujem tátoša a s vetrom vo vlasoch a nádhernou

slobodou rýchlosti sa rútim k sebe domov, spomínajúc si na roky mladosti, strávené

s partiou z veľkej časti na bicykloch.

No nádhera, do práce miesto hodiny pešo úžasných dvadsať minút, no normálne

menej ako autom v poobednej zápche, ktorú niekedy nie je problém predbehnúť ani

pešo. Večer potom na striedačku bajk a piechota, vo dvojici, Kamil a ja, nie, nie sme

frajeria (i?), „i“ sa používa, keď ide o dvoch chlapov, nie? … Peťovo „Aj tak sme stále

frajeri“  ……..   https://www.youtube.com/watch?v=hpCtgu2IuqE

(… z textu pesničky … „ZRAZU DOBRÉ JE AJ TO ZLÉ“

vrátim sa k môjmu prvému článku

Smú sa do našich novín písať aj lži?

a tam zmieňovanému uhlu pohľadu na veci.)

 

Večer ja, že vezmi si bajk k sebe domov, zajtra na obed mi ho privezieš a potom

zvyšok pešo, ja si prdel odveziem na svojom novom tátošovi, ehm, kobylke, predsa

len to je dievčenský bicykel, aj konštrukciou, aj farbou.

No, odveziem. On totiž milý Kamil bajk priviezol, odovzdal, no ale ja po prejdení pár

metrov veľmi rýchlo zisťujem, že takto to ďalej, … a hlavne dlho nepôjde.

Deféééééééééééékt, ááááááááááááááááách, pešo polkilometra domov, tlačím moju

kobylku, duša zamotaná do stredu kolesa, no pohroma preveliká, priam HYPER-

POHROMA. No ale kto je na vine, Kamil, ja? Sklo pred našim domčekom na ceste,

nie je ho veľa, je celkom drobunké, ale keď dobre trafíte, tak ani hrubé pneumatiky

auta nezabránia „nešťastiu“. Ale jáj, aké nešťastie, šťastie predsa, nebudem mať síce

takmer stovku libier za nadčasové hodiny na výplate, ale predsa, čo tam po prachoch,

voľný krásny, slnečný deň je na nezaplatenie.

 

Ale aj tak: K T O   J E   V I N N Ý ??? 

Prdlajz, nikto, nech to bol aj priamo Kamil, viem ja, či mi nezachránil život, lebo ma

ten defekt mohol pristihnúť nečakane v premávke s autami a tam niekedy rozhodujú

centimetre o živote a smrti, zdraví, či invalidite? Vďaka, kámo, ešte aj tá podobnosť

slov KAMarát, KAMil, obe hovorovo KAMo, takže je to vari aj jedno a to samé,

mi príde taká ftipná a veselá.

 

Keďže tu už nejaký ten piatok bývam, účet mám, dúfam, že aj NIN-ko, ja stále mám

pochybnosti, či pri tom občasnom bordeli „tam hore, u kráľovnej a v parlamente“ ešte

stále mám, čo mám, Kamil sa rozhodol použiť môj účet.

OKi, son, don’t spend more than One thousand, niééééé, potreboval si kúpiť nejaké

vstupenky kamsi do Škótska, letenky do Fínska tuším, no necelých päť stovák.

Dohoda jasná, klasická, čo mi z účtu odbudne, cena tovarov, poplatky, blablabla, to

mi, keď zatiaľ nemáš účet, dáš zajtra keš, jóóój, mvóžeš aj o týždeň, dva, prípadne až

na Vianoce, prebúdza sa vo mne obchodnícky duch, na percentách sa … nedohod-

neme. Bude to stovka, čiže po zaokrúhlení sedem stovák, BRATM, akože ty si

Psia krew poľský byznysman a ja … tiež chcem byť takým niečím, tak skúšam

„strašne ftipne, stereotypowo“ nekresťanskú vyše stovku navyše. Zasmiali sme sa,

veď zmysel pre chumor máme, smiešno mi je z toho ich „H“. Milý Kamil ďalší deň

napochodoval, vytiahol z nohavíc, jáj, tieto erotické predstavy čitateľov, čitateliek,

pisateľov, pisateliek … prachy, vy hlúpi, čo by mal vyťahovať. Otvorím Lloydsku,

internet Banking, celkom mi odbudlo 481, a Kamil, že si to doma spočítal, že vraj 456,

ešte si tú jednolibrovku nechal, lebo veď skrinka v práci.

 

Z v y š o k   mi   d á.    P u ž ň e j.

 

No a ja čakám, čakám. Akože, naozaj mi netreba, nie som z najchudobnejších, no,

ehm, som z tých bohatších a nie, nepoviem vám pozíciu vo Forbes zozname, aj tak

tam tí najbohatší nie sú.

 

N I E !!! Ja to určite ako krádež neberiem. Chápem, mladého to zvádza, môže

prísť na návštevu, kedykoľvek, môže jesť a piť do sýtosti, ZADARA!!!, kurwa

mač, aj chlast v „cene“, takže OKi, povedal si, 26 funtuf nie je predsa pre

Wealthy People až tak veľa, teda, takmer nič … až nič.

A áno, ja mám presne takéto isté párdesaťčosi eurá, libry, u mňa iní takisto, dlhy.

Takže z hľadiska nejakej vyššej „spravodlivosti“ žiadny nejaký extrémny problém.

Ja si hovorím, vďaka, nebesá, za to upozornenie, patrí sa mi mojich známych, voči

mám tie strašné dlhy, navštíviť, vyrovnať sa, vrátiť 15 libier.

A ísť poobede, či večer spolu roz..bať večer do mesta pár stovák. Chjaj.

–  „Načo s tými drobnými chodíš, LYLO !!! Vraciaš šušníky a hneď minieme MAJLAND.“

–  „Tak ti trá, s maslom chlá. Nemáš mi požičiavať 15 paundz, hlupaňa!“

 

Ale hláška: „TO TI TAK ZÁLEŽÍ NA TÝCH DVADSIATICHŠIESTICH LIBRÁCH, ŽE

MI ICH STÁLE MUSÍŠ PRIPOMÍNAŤ? UŽ S TÝM NUDÍŠ A OPAKUJEŠ SA !!!“

ma naprosto odrovnala. To je tak absurdné, že je to až vtipné.

Ahá, takže to MNE tak záleží na tých 26. Ahá, to JA ich držím u seba vo vrecku a

NIEDAM NIEODDAM, milášik môj, milášik môj najmilášikovatejší.

Kurwa mač !!! Kurwa mač !!!

On hrá urazeného a ešte mi ide vrátiť aj rower a nebude sa už so mnou nikdy baviť.

Úúúúúúúúúúúúúúúúúúúúú!

No treba mne chodiť do divadla? Nee. Ja to mám ZADARA, dennodenne, STEREO,

QUADRO s vôňami, potom, plačom, smiechom, lajv.

DÁM VŠETKY SVOJE PRACHY, LEN MA PROSÍM, PONECHAJTE NA TEJTO

PREFTIPNEJ ZEMEGULI.

MILUJEM TO TU!

 

O N I   N E K R A D N Ú !!! Oni ma svojimi sprievodnými kecmi k tomu

skutočne neskutočne

zabávajú, rozosmievajú, bavia, obveseľujú, robia šťastnejším človekom.

 

Záverom sa vrátim k úplnému úvodu.

Slimák, slimák, vystrč rožky. Ale veď to je presne ono! Slimák sa tu čertí,

rastú mu rožky ako správnemu čertíkovi, ehm, slimákovi, soptí, zúri,

nafukuje sa, uráža a jeduje, akoby to myslel naozaj vážne, ja podpichujem,

provokujem, leziem na nervy a vytáčam do nepríčetna. I am so so sóóórry.

Poznám ho. Je to skvelý herec a dobre vie, že tieto etudy MI – LU – JEM !

Mať dvadsať, osemnásť, (do prčíc, čo som, kľudne aj 35, veď on je tak

naprosto skvelý, že naprosto žiadny vekový rozdiel mu nemôže robiť

problémy), tak ho milujem. Teda, ja ho ľúbim aj tak, s etudami či bez nich.

Ale moje zhýčkané ucho (c)hudobníka plesá. Rozkoš nad rozkoš.

Myslím, viem, že Kamil má pred sebou úžasnú budúcnosť a

dievčatá sa budú oňho len tak trhať.

NECH SA TI DARÍ, KAMIL, POWODZENIA 🙂

That’s the HERO of The DAY: 

 

doplnené 20. júla 2017  01:05 SE[L]Č …

fešák začína svoju úlohu bad boya brať smrteľne vážne a tak je do nej zažratý,

že mi zrušil priateľstvo na FB. Fňuk, fňuk, kde ja len zoženiem ďalšieho takého

kamoša?

 

 

 

________________________________________________________________________

Poliaci v UK naprosto hviezdia! Aha!

part

 

 

doplnené 20. júla 2017  03:45 SE[L]Č …

Hra na zlého chlapca skončila, škoda, celkom ma to bavilo, ale cítim, že to

Kamila až príliš pohlcovalo, až sa začal cítiť nekomfortne, predsa len, …

milujem slovo ‚PREDSA‘, geniálne sa píše na klávesnici, takým Arabským

štýlom sprava doľava, … predsa len je to super chalan iba 18 rokov starý/mladý

a vekom to bude hrať tak, že switchne naspäť alebo tam absolútne bez najmen-

ších problémov. Jáj, jaký je on len skvelý chalan, tá hra na neprístupného mu

zatiaľ ide, ale myslím, viem, že už viac neodolá, tých dievčat naokolo je tu príliš,

to nedá, ani keby sa trikrát pototo, dosť bolo už tých zadných záležitostí.

 

—ooo—                                                                                                     —ooo—

____________________________________________________________________________

Poliaci v UK naprosto hviezdia! Aha!

part    

Viem, trocha blbé poradie, ale dvaapolky nie sú momentálne na sklade, zato

jedenapoliek je tam po milú Jarmilu, tak to preto.

A jedna vynikajúca správa pre milovníkov SLOVA.

Stačilo pár vetičiek a dvadsaťšesť z dlhu je vyrovnaných, nikto nie je vinný a sme tam,

kde sme boli na začiatku, navyše obohatení osobnou skúsenosťou z onoho známeho:

KAMARÁTI BUĎME A DLHY SI PLAŤME!

Vidím to na jednu maličkú príučku a na jedno dlhoročné, čo dlhoročné, celoživotné

priateľstvo na život a na smrť, jeden za dvoch až všetkých, dvaja až všetci za jedného.

Začína to tu byť ale veľmi, veľmi zaujímavé

 

____________________________________________________________________________

 

Jeszcze Polska nie zginęła.

 

Milujem ten národ, milujem tých ľudí, sú naprosto skvelí!

 

Mne je ale sveta žiť! … vaša Lily, moji Milí.

 

Drb(n)y, cenzorované a plejboji. Fuj!

21.07.2017

21. júla 2017 09:21 WE[S]T (UK) time ……. 10:21 SE[L]Č stredoeurópsky letný čas Veľmi, ale veľmi dobre ich všetci poznáme. Drbny rodu ženského, drbny rodu mužského, v tomto druhom prípade práve na kontraste: osoba mužského pohlavia a jej pomenovanie pod- statným menom ženského rodu zvýrazňuje celú tragédiu mnohých „mužov“, vyberiem také tie [...]

Poliaci v UK naprosto hviezdia 3! Wow!

20.07.2017

20. júla 2017 06:10 WE[S]T (UK) time ……. 07:10 SE[L]Č stredoeurópsky letný čas Možno ste už čítali, ale kebyže chcete byť v obraze, predchádzajúci článok Poliaci v UK naprosto hviezdia 2! Aha! vám môže mnohé pomôcť objasniť. Ale zasa, Time is Money, tak prečo ho zabíjať. Na druhej strane, najbohatší národ na svete, Slovenky a Slováci, si môže dovoliť [...]

Sulík, Fico, Matovič vo vláde od 2020?

18.07.2017

18. júla 2017 09:59 WE[S]T (UK) time ……. 10:59 SE[L]Č stredoeurópsky letný čas Je vôbec možné, aby sa niekedy títo odvekí nepriatelia nieže stretli spolu v jednej vláde, pripadá do úvahy aspoň možnosť, že by teoreticky pripustili, že takéto niečo sa v dejinách Slovenska udeje? Akokoľvek fantazmagoricky, naivne, marihuanovo, flower-power-ly táto myšlienka na [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

llll

Len ďalšia blog.pravda SK stránka ??? Ee, ee, žiadne také. Úplne vý- nimočná, mimoriadna, doposiaľ nevídaná, ne- slýchaná. Simply me. Jednoducho ja.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 12009x
Priemerná čítanosť článkov: 2402x

Autor blogu

Archív