Založ si blog

Poliaci v UK naprosto hviezdia 3! Wow!

20. júla 2017 06:10 WE[S]T (UK) time …….

07:10 SE[L]Č stredoeurópsky letný čas

 

Možno ste už čítali, ale kebyže chcete byť v obraze, predchádzajúci článok

Poliaci v UK naprosto hviezdia 2! Aha!

vám môže

mnohé pomôcť objasniť. Ale zasa, Time is Money, tak prečo ho zabíjať. Na druhej

strane, najbohatší národ na svete, Slovenky a Slováci, si môže dovoliť stratiť nejakú

tú desaťminútovku, pokiaľ sa nenaháňame sami dobrovoľne, tak nás v podstate

naháňať nikto nemôže a nedokáže. Tutok pri Liverpúli to skúšal jeden švárny

anglánsky šohaj, tváriaci sa ako najväčší tvrďas na svete, ale stačilo pätnásť sekúnd

jeho slávy a z jeho tvrdého pohľadu ostal sklopený zrak chápajúci, že neradno

zahrávať sa s pohľadom Slovenských očú, skúmavých, hodnotiacich, láskavých aj

prísnych, dostal takú príučku, chlapec, že ďalší deň radšej ani do roboty neprišiel,

… a to o ňom išli chýry, že je tam 24/7 do týždňa.

 

No ale iné som, … tuto Mateusz spolu so Sandrom (Alexander, malý vzrastom, o to

väčší duchom a … vlastne, o obsahu jeho boxeriek vôbec nič neviem) ma počas

mojej procházky do roboty obiehali na svojich roweroch, ale Sandro tak tesne, až

mi to nedalo a hlasným tlesknutím dostali upozornenie, že niečo naozaj nebolo

v poriadku. Vo vérhauze sa potom pýtali, že čo sa stalo, keď boli „odmenení“

potleskom, ja len, že sa mi príliš nepáči, keď ma, kráčajúcu osôbku, obieha niekto

na niečom pomerne rýchlom vo vzdialensti pár desiatok cm, meter by bol lepší,

s dvoma by bola naprostá spokojnosť.

 

Posťažoval sa Mateusz, že sa mu zle spí, realiťák s Key Moves úplne na to dlabe

alebo je neschopný alebo oboje a že pružiny trčiace zo starého matraca, na ktorom

spal už ktoviekto všetko, mu ku príjemnému spánku zrovna dvakrát neprispievajú.

Joj, no ale veď stačí povedať, mám u seba nafukovacie matrace pre hostí a

tí ma najbližšie týždne oblažovať nebudú, takže ak chceš, ten veľký manželský

190×170 je tvoj, dojdi si poň ku mne do domu.

Nepýtam si nikdy za pomoc nič, ale zas brániť sa potešeniam akéhokoľvek druhu

nebudem a tie dve pivečká boli vynikajúce.

No padlo mi okamžite do oka to Mateuszove okamžité reagovanie na akúkoľvek

situáciu, v robote, doma u mňa, u nich, na ceste do práce.

 

Chjáj, idem si, a to boli kúpené už štyri bicykle, jeden dievčenský a tri chlapčenské,

pešo do robotky, a Mateusz, že:

„ŠIADAJ !“

Akože mali sme spolu niečo cez 150 kilo a hanbím sa povedať, že možno aj bližšie

ku 200, ale dlabať to, proste tie dva kilometre po rovinke dal, aj vravel, že

„Machaj renkou!“, keď sme zatáčali do strany. Pod kopčekom ma vyhodil, lebo

tam treba stúpiť do pedálov, tak mu vravím, že vďaka, vidíme sa v robote.

No ale dojalo ma to, naozaj dojalo. Bol s frajerkou, Aniou, ale hore na kopčeku

ma obaja počkali, tak nasadačka podruhýkrát a dolu kopčekom to už také ťažké

nebolo, topánky s oceľovou špičkou mi ostali doma, takže ani robiť mi ten deň nebolo

treba, veď by mi to v teniskách ani nedovolili.

O N   M A   N O R M Á L N E   O D V I E Z O L   ! ! !   D O B R O V O Ľ N E ,

S Á M   O D   S E B A,   O C H O T N E,   R Á D.

Áno, má preňho tú najúžasnejšiu ANIU, ktorú všetci vo vérhauze naprosto

milujú. Bábika, zlatíčko, akékoľvek pozitívne vyjadrenie si dokážete

predstaviť, všetko na ňu pasuje. Kto nevidel, nezažil, neuverí.

 

Heroes of the Day:  A N I A   i   M A T E U S Z.

 

Love them both so so much.

Hneď dnes ich musím ísť pozrieť a pokecať s nimi.

 

(pokračovanie, štvrtý diel nabudúce, možno dnes večer, možno zajtra ráno)

Drb(n)y, cenzorované a plejboji. Fuj!

21.07.2017

21. júla 2017 09:21 WE[S]T (UK) time ……. 10:21 SE[L]Č stredoeurópsky letný čas Veľmi, ale veľmi dobre ich všetci poznáme. Drbny rodu ženského, drbny rodu mužského, v tomto druhom prípade práve na kontraste: osoba mužského pohlavia a jej pomenovanie pod- statným menom ženského rodu zvýrazňuje celú tragédiu mnohých „mužov“, vyberiem také tie [...]

Poliaci v UK naprosto hviezdia! Mňm!

19.07.2017

19. júla 2017 06:12 WE[S]T (UK) time ……. 07:12 SE[L]Č stredoeurópsky letný čas Pôvodne to chcel byť nadpis: „Poliaci v UK nehanebne okrádajú Slovenky!“, aby v kontraste vyniklo, že to nie je absolútne pravda, alebo … vy by ste takému verili? Skutočne je niekto taký medzi Vami? Niéééé, čo vám šibe? Ako by ste si takéto niečo mohli o [...]

Sulík, Fico, Matovič vo vláde od 2020?

18.07.2017

18. júla 2017 09:59 WE[S]T (UK) time ……. 10:59 SE[L]Č stredoeurópsky letný čas Je vôbec možné, aby sa niekedy títo odvekí nepriatelia nieže stretli spolu v jednej vláde, pripadá do úvahy aspoň možnosť, že by teoreticky pripustili, že takéto niečo sa v dejinách Slovenska udeje? Akokoľvek fantazmagoricky, naivne, marihuanovo, flower-power-ly táto myšlienka na [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

llll

Len ďalšia blog.pravda SK stránka ??? Ee, ee, žiadne také. Úplne vý- nimočná, mimoriadna, doposiaľ nevídaná, ne- slýchaná. Simply me. Jednoducho ja.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 12054x
Priemerná čítanosť článkov: 2411x

Autor blogu

Archív